Koszty i terminy wysyłek

wyszukiwanie zaawansowane
» Koszty i terminy wysyłek

Koszty i terminy wysyłek


Poniżej prezentujemy warianty, koszty i czas doręczenia przesyłek udostęnionych w naszym sklepie.
Kliknięcie w logo przewoźnika przeniesie na stronę pozwalającą śledzić przesyłkę (wystarczy wkleić numer listu przewozowego)

 
Firmy transportoweRodzaje wysyłkiSposób odbioru paczkiKoszt przesyłkiSposoby płatnościCzas doręczenia
DPDPrzesyłka kurierskaDoręczana pod wskazany adres,
kurier zazwyczaj dzwoni przed przyjazdem.
15 zł

18 zł
- przesyłka pobraniowa

Dotpay

Przelew na nasz rachunek

Pobranie

 
Następny dzień roboczy po dniu nadania
PocztaList polecony priorytetowy

Paczka pocztowa priorytetowa

Doręczane pod wskazany adres,
w przypadku nieobecności adresata,
przesyłka jest do odbioru w Urzędzie Pocztowym po okazaniu awizo.

 
7,50 zł - list polecony gabaryt A (1

11 zł - list polecony gabaryt B (1

15 zł - Paczka pocztowa
Dotpay

Przelew na nasz rachunek
Do 2 dni roboczych
po dniu nadania
inpostPaczkomaty InPost

Mini paczka e-commerce
Przesyłka jest do odbioru
w wybranym przez
kupującego paczkomacie
lub w przypadku mini paczki - pod wskazany adres

8 zł - Mini paczka e-commerce

9 zł - wysyłka do paczkomatu

0 zł - jeśli wartość zakupów przekroczy
200 zł

12 zł - przesyłka paczkomatowa z opcją płatności kartą
przy odbiorze paczki

 
Dotpay

Przelew na nasz rachunek

Płatność kartą przy paczkomacie podczas odbioru przesyłki.
Przesyłki paczkomatowe - zazwyczaj następnego dnia roboczego po dniu nadania

Mini paczka e-commerce
- do 3 dni roboczych
paczka w ruchuPaczka
Odbiór przesyłki w wybranym przez kupującego saloniku prasowym lub kiosku RUCH
 

6,50 zł

0 zł -
jeśli zrobisz zakupy za kwotę przekraczającą 65 zł

 
Dotpay

Przelew na nasz rachunek
Najczęściej do 2 dni
roboczych po dniu nadania
Pszczółka - wszystko do Chrztu-Odbiór osobisty w naszym sklepie
Warszawa - Bródno
ul. Julianowska 41
0 zł
Dotpay

Przelew na nasz rachunek

Płatność przy odbiorze gotówką lub kartą

 
Po otrzymaniu informacji o możliwości odbioru



(1 - Gabaryt A - jest to przesyłka, której grubość wraz z kopertą nie przekroczy 2 cm.
      Przesyłki o grubości ponad 2 cm, traktowane są jako gabaryt B.

 

 

Istnieje możliwość wysyłki zakupów poza granice Polski.
Koszt wysyłki ustalamy wówczas indywidualnie.



Po nadaniu przesyłki otrzymasz informację mailem zawierającą potwierdzenie nadania,
numer przesyłki i link do strony przewoźnika, na której sprawdzisz status przesyłki.


Pamiętaj, aby sprawdzić stan opakowania przy odbiorze przesyłki.
Jeśli stwierdzisz, że jest naruszone, zniszczone lub jakkolwiek uszkodzone, koniecznie:

- w przypadku przesyłek kurierskich lub paczek, które są doręczane pod wskazany przez Ciebie adres - w obecności kuriera sprawdź stan przedmiotu znajdującego się wewnątrz. Jeśli jest uszkodzony, razem z kurierem sporządź protokół szkody.

Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie
(maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku)

- jeśli odbierasz paczkę na Poczcie, w kiosku lub innej placówce, zgłoś uszkodzenie osobie, która przesyłkę wydaje.

Brak zgłoszenia lub protokołu szkody spowoduje, że nie będziemy mogli uznać reklamacji
z tytułu uszkodzenia lub ubytku zawartości paczki w transporcie.

Powyższe procedury nie dotyczą przesyłek listowych -
nie wysyłamy nimi przedmiotów, które łatwo mogą ulec uszkodzeniu.
Przedmioty, które sprzedajemy na ogół posiadają dodatkowe opakowania fabryczne (blistry, pudełka, folie) i jeśli wybierzesz wysyłkę listem, te opakowania mogą się zdeformować w transporcie.
Uszkodzenie opakowania nie będzie podstawą do reklamacji.

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl